Dag van het lange spel 10 januari 2015

De dag van het lange spel gaat door op zaterdag 10 janari 2015 in het dienstencentrum De Braambeier.

Iedereen is welkom vanaf 14.00 uur.

Meer info volgt later

1 reactie

  1. Moet ik me ergens inschrijven,?? heb anders wel interesse in Dominant Species
    grt Peter

Reacties zijn gesloten.